Foros ›
Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Abr 2010, 7:55
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Hola canicroseiros.

Espero que vo lo pasárades pipa en Corrubedo. Respecto ó que comenta evarist non comparto algúns dos seus argumentos pero noutros non lle falta razón. Na miña corta experiencia (2 carreiras) xa vin algunha actitude que non me gustou.

Saúdos
dakidarria

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/10
2 Carreiras
37 Mensaxes
Sálvora-Ría da Arousa
Respostar citando Envío Xov, 27 Xan 2011, 18:06
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

hola compañeiros,,sabedes se este ano organizarán canicross en corrubedo?
e que estaba pensando, no caso de que se faga, levar a miña perriña a carreira. queriaempezar a salir con ela a correr pa poñela un pouco en forma (quen se ten que por en forma son eu jej).
que é requisito indispensable pa poder formar parte nunha carreira de canicross (ademais do can e da persoa claro esta). refirome os arneses e correas...e obligatorio que eu leve a correa atadaa un cinturon ou podoa levar pola man?

veña unha aperta
anxomartinez

Novo foreiro
Novo foreiro
11/02/10
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 28 Xan 2011, 13:25
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Non sei se este ano se fará o canicross en Corrubedo, porque no precalendario de competicións para esta tempada non aparecía.
En canto o material necesario é: cinturón de canicross, liña de tiro e arnés de tiro (non de paseo) para o can (todo aprox.70 euros).
Inda que non o utilices noutras competicións (hai varias por diferentes puntos de Galicia durante todo o ano, agás o verán), pódente servir para sair ao monte a dar paseos levando as mans libres.
CONSELLOS
-Coidado coa calor, aféctalle máis ao teu can que a tí, por encima de 16º pasao mal e por encima de 20º/21º mellor deixalo na casiña.
-Aos cans góstalles correr polo campo. O asfalto e o cemento desgastan as súas almohadillas
-Déixalle que sexa el quen vaia correndo diante e se é necesario motívao con ánimos. Se non quere ir diante deixa de correr para que non colla vicios.
Esto é a grandes rasgos, pero seguro que os compañeiros de ACADE ( www.asociacionacade.com )pódenche dar máis e millores consellos.
dakidarria

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/10
2 Carreiras
37 Mensaxes
Sálvora-Ría da Arousa
Respostar citando Envío Ven, 28 Xan 2011, 14:12
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Gracias anxomartinez, mellor expricado non pode estar. A miña cadeliña non ten problemas de tiro, xa que lle encanta ir tirando de min. Normalmente poñolle un arnes de paseo, dos que teñen os anclajes encima dos seus hombros, supoño que os arneses de tiro o teñen cerca do rabo, non?.
O de gastarme 70 € para unha soa carreira pareceme excesivo, xa que non e o meu interes levala a todas as carreiras, senon so a esta, xa que me pilla moi cerca da casa.
Un saudiño
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 31 Xan 2011, 13:38
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Boas dakidarria,creo que o 26 de febreiro tes un canicross en Boiro si te animas a probar eu che deixo o equipo completo si lle vale a tua cadeliña sen ningún problema,un saudo.
dakidarria

Novo foreiro
Novo foreiro
10/10/10
2 Carreiras
37 Mensaxes
Sálvora-Ría da Arousa
Respostar citando Envío Mar, 01 Feb 2011, 23:12
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

gracias polo ofrecemento evarist, todo un detalle sin coñecerme de nada, chapó x ti.
si decido ir a carreira poñereime en contacto contigo. por certo a miña cadeliña e un pastor alemán de 2 anos.
eña un saudiño
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 02 Feb 2011, 2:05
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Dakidarria si te animas a ir mandasme un mensaje privado e che fago chegar o material,un saudo.
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 23:10
Asunto: Re: Canicross O Corgo (Teira-Corrubedo)

Dakidarria decidete a correr en Boiro o 26 deste mes que xa che levo eu o material e te poño en contacto co organizador pra facer a inscripción,animate amigo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos