Foros ›
regalar mascotas en estas fechas
Foros de debate / Canicross
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 13:23
Asunto: regalar mascotas en estas fechas

Bueno, no sé si el post de canicross será el mas adecuado, pero es que hay que hacer entender a la gente que un perro es algo mas que una mascota.

Veamos, "papás" y "mamás", ahora que llega la época de los regalos de Reyes Magos espero todos reflexioneis seriamente y no regaleis un cachorro a vuestros hijos para después abandonarlo como si se tratase de un viejo juguete. Un perro implica una gran responsabilidad, necesita cariño y unos cuidados muy especiales (veterinario, alimentación, educación, paseos...) que en un piso no se pueden proporcionar adecuadamente.Antes de dar el paso cercioraros de que sereis capaces de cumplir con vuestras obligaciones hacia vuestra fiel mascota.
Me "jode" muchísimo ver animales sufriendo por las calles por el mero echo de que sus dueños se han cansado del "capricho".



Bueno, disculpad el "rollo" pero me crispa esta situacuón...

www.jeffxavi.blogspot.com
Brasillas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
1/06/07
0 Carreiras
485 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 15:05
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

Si señor, nunca mejor dicho.
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 15:34
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

Este video esta en relacion con lo que comenta Xabi,que estoy totalmente de acuerdo con el..solo discrepo en una cosa..jejejeje

Web Page Name



uno como este si lo puedes tener en un piso...y sino mira a mi Flipy todo un marques.
jabato

Maratoniano
Maratoniano
5/12/07
0 Carreiras
513 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 17:57
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

Estou da cordo co que desides dos animales ,eu teño un can que xa me paso un monton de tantas cousas que lle deixo faser as veses asta come comijo na mesa e son o unico do meu pueblo que lle recolle os escrementos con unha bolsa,e os demais van co seu perrito moi finamente e ven vestidos ca sua camisa de marca e deixan todo tirado cando o can fai as suas nesecidades se queres mascotas hay que cuidarlas
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 03 Xan 2011, 20:24
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

Está claro que moitos dos que estamos aquí coidamos dos nosos cans e gatos. Pero vos digo que estamos a anos-luz do que fan por Europa adiante. Non abonda só con que coidemos dos 'nosos' animais: temos que por os medios para que se coiden 'todos' os animais. E iso implica dar un paso cara adiante e adoptar unha actitude activa ante casos escandalosos que vemos cada pouco: esa actitude é a denuncia. Falemos nós por eles, e os que fagan actos contra os animais que se vaian decatando de que a sociedade está farta de ese tipo de actitudes e de que vai tomar as medidas precisas.

Saúdos. Angel
soyleyenda70

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/09/10
0 Carreiras
87 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 10:02
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

Estoy de acuerdo en que nunca se deben regalar animales,y en la concienciación de lo que significa tener un animal.
Pero en lo que no estoy de acuerdo es que viviendo en un piso no le puedas dar lo que necesita.
Y en cuanto a si el foro de canicross no es el más indicado , creo que cualquiera de los que lo practicamos sabemos lo que es tener un perro, pero está bién que la gente reflexione sobre el tema ahora que se acercan los reyes magos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 11:41
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

flip escribió:
Este video esta en relacion con lo que comenta Xabi,que estoy totalmente de acuerdo con el..solo discrepo en una cosa..jejejeje

Web Page Name



uno como este si lo puedes tener en un piso...y sino mira a mi Flipy todo un marques.

!! Carallo,este vive como un Político !! Sorriso
evarist

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/02/09
0 Carreiras
502 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 04 Xan 2011, 13:19
Asunto: Re: regalar mascotas en estas fechas

Amigo Lestrove quen lle dera a moitos politicos vivir como Flipy,jejejeje.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos