Foros ›
Mapa localización Carreiras en Galicia.
Foros de debate / Planos y rutas
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 15:05
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Estupenda idea.

É a guinda que lle faltaba á información que xa temos das carreiras.
A verdade é que a internet ten unhas marabillosas farramentas que, ben empregadas, facilitarán se cabe máis, o feito de acudir a unha carreira.

Pikamoku, envieiche nun mp información sobre a Carreira Popular de Meaño. Se non che vale, faimo saber.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 20:24
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

A ver Pikamoku, me parece una gran idea lo de los planos de las carreras pero, podias o si quieres podiamos, ir un poco mas alla.
Crear un blog o una web con altimetrias y recorridos de todas las carreras populares de Galicia con el motor de Google y usando google maps o google earth.
Estamos en contacto.
Por cierto, tengo bastantes carreras que no aparecen en wikiloc, las subo y las vamos comentando.
Gracias por nombrarme, para lo que necesites, te he agregado al twitter, estoy siempre conectado. Me parece un gran invento.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 06 Out 2010, 20:28
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Por cierto, soy ricardotero en wikiloc, que no lo habia dicho
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 7:03
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

gracias polo teu traballo e suxerencias Guiño

Estou papando a guía de usuario de googlemaps para ver como optimizar o mapa e facelo máis amigable e engadirlle opcións.

Está ben o que dis, pero precisamente poñer o enlace ás rutas é para que sexa un traballo distribuido (non centralizado) onde cada un engade o que mellor cree para darlle información a quen a necesite.

A idea inicial era, e é, poñer nun mapa exactamente onde se celebra a carreira en cuestión. Pois a veces, sobre todo nas cidades, perdes media hora dando voltas para atopar o sitio ou onde aparcar. O enlace ás rutas é información a maiores que se lle ocurreu engadir, acertadamente, a javiyl. Pero igoal que poñemos un enlace a un recorrido wikiloc, poderíamos poñer o enlace á web do organizador. Esto xa está posto en algunha carreira, fíxadevos nas Andainas.

Cita:
Crear un blog o una web con altimetrias y recorridos de todas las carreras populares de Galicia con el motor de Google y usando google maps o google earth.
Se entendo ben o asunto, eso é o que está intentando facer javiyl en es.wikiloc.com/wikiloc...rasgalicia . Contacta con él para ver de ou ben subir os recorridos na mesma conta ou ben que poida enlazar cos que ti xa subiches.

gracias polas suxerencias e as rutas Guiño

edito:
Wikiloc ten a opción de "ver en google earth"

-- Chámame "ghose"
javiyl

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
26/06/07
0 Carreiras
316 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 7:40
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

CACHOFOUCELLAS, a idea do blog non é mala, pero vexolle o inconveniente de que é máis traballo e que é máis dificil facelo de forma colaborativa.
Ca idea de pikamoku, é moi sencillo que calquera axude con practicamente pinchar no mapa e a vez queda perfectamente ubicada a carreira

A miña idea era xuntar as carreiras de Galicia nunha sola conta de Wikiloc. Esa non é a miña conta, é unha creada especificamente para elo, na que, espero, que alguén máis se anime a subir os seus tracks das carreiras. Só tedes que pedirme a contraseña por MP.

javiyl.blogspot.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 7:47
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Eu proporía tamén, en cada carreira anotada, poñer a data aproximada de celebración... o mes no que normalmente se organiza.

Por exemplo, en Ourense:
- Popular de Xinzo: no mes de xaneiro
- San Martiño: domingo seguinte ó 11 de novembro
...

E para que non haxa confusión nos nomes, escomenzar sempre pola localidade. Exemplo:

- Xinzo, Carreira Popular.
- Xinzo, Carreira Nocturna.
- Piñor, Carreira do Tangaraño.
...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 14:25
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Muy buena iniciativa.

Lo que estaría muy bien es que admin pusiese en el calendario de la web un enlace al track de wikiloc y a la ubicación de google maps de cada carrera. Tendríamos toda la información desde el calendario, sin tener que ir a buscar a varios sitios...

Los Perros del Anuncio - 2014/15
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 15:10
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

As carreiras no calendario xeral non as introduce só admin... sería cuestión de que no formulario de engadir a proba apareceran as opcions en cuestión ou que se lembrase que se poden busca-los enlaces nos sitios correspondentes para integralos todos na info do calendario e...por qué non? si a proba é puntuable ou non para o circuito....

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
alber

Super Veterano
Super Veterano
31/07/08
194 Carreiras
2632 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Out 2010, 15:44
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Acabo de meter unha chea delas en wikiloc.

Teño a dúbida de si é mellor metelas co nome correspondente a edición á que corresponde o arquivo (por exemplo XXVII Carreira Popular de San Xiao - Ferrol), ou deixalas en xenérico con nome da carreira (Carreira Popular de San Xiao - Ferrol).

O segundo método facilitaría as búsquedas, mentras que o primeiro permitiría saber a que ano corresponde, por si se fan cambios no trazado. No sei que sistema é máis práctico, a verdade. Pensando

Kand, a idea sería que quen meta unha carreira no calendario busque no wikiloc a ver si existe o track (do ano anterior), e si é así, poñer link.

Los Perros del Anuncio - 2014/15
guti290971

Montañés
Montañés
10/09/08
238 Carreiras
1876 Mensaxes
Boimorto
Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 11:17
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Estupendo traballo , Pikamoku.

Agora doume conta de que preto da miña casa apenas hai carreiras, sendo unha mágoa.
Hainas en Boimorto, O Pino, Ordes, Mesía

Non as hai en Melide, Arzúa, Curtis, A Golada, Vila de Cruces, Palas de Rei,Sobrado, Toques........

o mais rápido dos gordiños



CLUBE ATLETISMO BOIMORTO
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Out 2010, 22:18
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Grande idea de Pikamoku, e combinando con Wikiloc según Javiyl, xa é un puntazo. Xa fixen a miña primeira aportación, tanto no mapa como en Wikiloc. Eu suxeriría (xa que vin algunhas carreiras con poucos datos), que en todas as carreiras puxeramos, cando menos, os seguintes datos que se poden considerar obxetivos (e claro, falando sempre da última edición da carreira):

1.- Distancia
2.- Tipo de terreno (asfalto/mixto)
3.- Circuito (si - nº voltas/non)
4.- Prezo
5.- Microchip (si/non)
6.- Data

Tamén se podería engadir unha apreciación, que xa sería mais subxetiva, do tipo 'carreira moi chan', ou 'costa forte no km x', ....

Só son suxerencias. Si valen ben, e se non, queda así (ou que alguén suxira outras melloras posibles). Por outra banda, a idea de Pikamoku de que esto se convirta nun proxecto de colaboración de todos, sin que 2 ou 3 teñan que facer todo o traballo, me parece fantástica, de verdade. Así facemos piña e todos nos sentimos parte do mapa.

Saúdos.
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Sáb, 16 Out 2010, 6:57
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Actualizado o post inicial co enlace ó ficheiro .kml para meterlle ó trebello GPS


Irei actualizando dito ficheiro segundo se vaian metendo carreiras.

-- Chámame "ghose"
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 21 Out 2010, 20:31
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Por certo, ¿alguén lembra exactamente cántas voltas e en qué sentido se daban nas pistas de Atletismo na primeira carreira do CCNós? E que intentei subir a ruta ao Wikiloco e, ou corrín cos ollos pechados, ou non me lembro do percorrido en absoluto, porque fallo a distancia por bastante...
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 7:17
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Perdonad que no haya subido nada todavía... pero os aseguro que no he tenido tiempo de ponerme a pasar los mapas. Veo, sin embargo, que Xabi me ha quitado bastante trabajo de encima en la provincia de Ourense.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Out 2010, 10:42
Asunto: Re: Mapa localización Carreiras en Galicia.

Está algo parado este tema. Propoño ir subindo ao mapa as carreiras mais próximas en datas (Ourense, Pontevedra, Ferrol, a Pedestre a a Monumental xa están...). Eu xa subín todas as que coñezo e que non estaban postas por outros foreiros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos