Foros ›
Autor
Mensaxe
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 09 Set 2010, 23:03
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

cajo no carallo MONTXO pero xa empezas a descarga.....
manda cullons, eu ainda voy sair mañan de novo e o domingo nunha semi tirada longa de 20 km por monte.. logo martes e xoves seguintes 10 a ritmo siavesito e listo pra o que saia..

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 6:44
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Oscar... Oscar... tes que mirar para o Montxo que che é ben sabido destas cousas... logo dirás "se lle fixera caso"... Eu tampouco lle estou facendo moito caso e así me está indo...

Que teñades un bo fin de semana. Creo que ningún Esprinte correrá en competición... juas... así este ano iremos p'abaixo seguro... Moi feliz

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 8:35
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Pipe escribió:
Oscar... Oscar... tes que mirar para o Montxo que che é ben sabido destas cousas... logo dirás "se lle fixera caso"... Eu tampouco lle estou facendo moito caso e así me está indo...

Moi feliz

PIPE, PIPE , SI le pregunto eso a MONTXO es por algo.....
leamos para atras...

montxo escribió:
OSCAROURENSE escribió:
boas noite

o resto de irmandiños? quedaron escarallaos ou que?


Po lo que a min toca esta seman 99 kms, e sin baixar o piston e a proxima seman a tope outra vez, xa descansarei o luns cando vaixe de Penedos Moi feliz Moi feliz Moi feliz

un saudo

de ahi que le preguntara por el cambio de tactica.....!!!! en resposta o seu comentario de :


montxo escribió:
Hoxe entreno en compaña de IRDAM e PERE
Con isto damos por rematado o chollo pa Penedos a sorte esta botada Moi feliz

Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 8:51
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Trankis todos.......

Refirome a que xa non farei tiradas longas parriba e pabaixo, pero esta seman sairan porriba de 80 kms

mañan toca Mugardos po la tarde e o domingo iremos a Riveira

e a seman que ven descanso o luns, o martes 12/15 kms, mercores descando, xoves rodase de 40 minutos, o sabado 30 minutos + 4/5 progresivos e po la tarde pa Manzaneda

A ver si nos vemos o sabado Oscar pa mandarlle unas birras e rir un pouco
Moi feliz Moi feliz Moi feliz Moi feliz
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 8:58
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

xabi escribió:
meus, iste ano vades polo triplete!!! Mr. Green Mr. Green

por equipas non vos gaña naide!!!
por parellas seguro que levades ouro e prata!!!
e na individual amador vai arrasarrrrrrrrrrrrrrr

iso sí, en Penedos preparádevos que vos vou dar ate no carnet, jijijij Razz

Apertas meus!!!

Como che deu a ti O irmandiño que foi a Maside?

Ou como che deu o mesmo Irmandiño nas carreiras de montaña do ano pasado?

Soio che pìdo una cousa (despois de como quedache o ano pasado) no me comprometas que as de ir diante miña, e si te mancas teño que auxiliarte e no me quedra mais remedio asi que vaite con olliño, que eu quero pasr un dia de festa, OUCHIS Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 10:02
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

es a ostia montxo!!! jejeje Razz ... Maside era unha carreiriña, igual que a Tebaida na que por certo corrín sen adestrar durante un mes. As miñas carreiras son a partires de dos 30km, se non me manco Mr. Green Mr. Green agardo acercarme ás 4h10min

Ademais eu ó carón de runrunpablo son un podenco , coma comparar "tocino con velocidade" ,jiji Guiño

Ei, o das birras en Manzaneda está feito éeeeeeeeeee Aplauso

Vémonos en Ribeira amigos!!!
miguelbm

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
25/05/10
0 Carreiras
244 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 10:51
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Tranquilidade Xabi e Montxo!!!!

A organización de Penedos contratou o servicio de asistencia en carreira ó mesmo equipo que actuou de forma eficiente en Truchillas (IRDAM e mais eu).

Nos non podemos negar a asistencia a ningún dos nosos compañeiros e imos facer o servicio de forma totalmente gratuita e altruista. Iso sí, admitimos algunha limosna. Ríndose Ríndose Ríndose

Para ser eficientes, IRDAM asistirá os corredores do CROSS e eu os da MARATONA.

Despois de esta nova espero que durmades tranquilos estes días!!!! Rezar Rezar Rezar

Recibide unha forte aperta e ata o sábado amigos!!!!! Angel Angel Angel
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 11:18
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

gracias miguel , ahora quedo mais tranquilo
MONTXO, o sabado refireste o 18 septembro non?
espero estar arriba ese dia.
E evidentemente eu preguntaba si empezaba a descarga por algo.....
ahora quedoume claro...por certo eu est semana con 60 km vaime chegar...(eu vou pra sub 6horas, ou sub 5.30 espero..... ti vas pra 4.30 carallo)
e a que ven 20-25 km e o domingo Penedos (42.195) o los que de terminado Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 11:43
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Ya estoy mareado con tanto kilómetro, tantas cuestas y tantas leches! yo veré si me hago unos minutitos de trote... jeje... disfrútenlo! (qué envidia).

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 20:03
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

ALTO TODO EL MUNDO !! Chejou a Ley Satisfecho Antes de nada, saudiños para Trebol, como xa ves ainda me enjancho aquí de cando en vez Guiño
Hoxe tiven que entrar porque o meu informador ( infiltrado) nos Irmandiños me comentou que o tal Montxo ese, andaba cos seus dimes e diretes aos que tan acostumado nos ten, prejonando o pleito que temos polo pino. Sepa vostede Sr. Montxo que ese fermoso pino foi justosamente cortado para que o mellor tallador dos contornos, ese cun pulso tocado polos deuses ( pero tocado, tocado... incluso movido )e un talento de Estrella... Jalicia, que non é outro que " El Jran Manolo Parada " vaia fabricando ese tan merecido Bastón de Mando co que jobernarei a equipa dos Irmandiños...Xa non falta moito Molón

Que pasa!! por qué carallo mirastedes para Runrun cando dixen informador infiltrado.... Silbar Silbar
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 20:05
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

Ah !! Por certo vou ir a Meaño a botar un pouco de millo no canastro... vemonos alí meus Guiño
runrunpabli

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/02/09
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 21:10
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

ahi pero que matrimonio mais ben avenido imos facer, en meaño vas ir diante miña, porque como te janche....... Muro Muro
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 10 Set 2010, 22:03
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

eu tamén adestramentos pra Penedos. Hoxe "light" Mr. Green


montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 11 Set 2010, 8:56
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

runrunpabli escribió:
ahi pero que matrimonio mais ben avenido imos facer, en meaño vas ir diante miña, porque como te janche....... Muro Muro

Fijo que ira diante tua, co farfulleiro que e e capas de levar o traxe do chollo e subirse no coche da polisia que vai abrindo a carreira Moi feliz Moi feliz Moi feliz

Que pouco enterado estas o "jran Maonolo Parada" despois de tantos chollos xa non se adica a iso, ajora e TESTADOR da Estrella Jalisia, despois de estar de colocador de ROTONDAS en Cataluña (tivo que dexialo porque se amareaba moito), prefire marearse cas Birras que po lo menos fanlle sonrir.

Por certo insa non atopastes o que roubou a LOLA, tamen manda carallo todo un control Policial burlado por una Vanette de baixa co motor queimado sin ajua no radiador e na reserva (de Gasoe) e de anutentica risa Moi feliz Moi feliz Moi feliz o PICOLENTO (no se lle podo chamar doutra forma) dexionos que non o pillaron porque a furjoneta corria moito Silbar Silbar

Bueno pos tes atopar o individuo ese , que esta a faltar o NAVICOL na parroquia, esa e una boa pista pa que te poñas a indagar Moi feliz

Xa houbo eleccions a capitania dos Irmandiños, e que sepas que te expulsamos por non asistir a duas Asambleas sin xustificacion, ajora pa darte de alta tes que facer todo o papelo de novo.


Certificado de Penales ( vale na JARDA CIVIL)
a ITV pasada
O carnet da Falange
Certificado do Patrimonio
Una carta do Cura da Parroquia en como non vives en Pecado

Isto e necesario pa darte de alta como socio, despois tes que votr dous anos pa poder acceder a aljun carjo, si non estas dacordo lee os recentes Estatutos aprobados na Asamblea de Clube (a que ti non viñeches) Ríndose
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Sáb, 11 Set 2010, 16:40
Asunto: Re: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:

Una carta do Cura da Parroquia en como non vives en Pecado
Ríndose


Non sei por qué.. pero me da a min no naris, que este vai ser o requisito no que mais cartos vou ter que desembolsar Pensando Nono





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos