Foros ›
Autor
Mensaxe
Fondón

Novo foreiro
Novo foreiro
24/08/09
0 Carreiras
28 Mensaxes
vilanova de arousa
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 16:43
Asunto: diferencias noite e dia

Pensando Hola a miña cuestión é a seguinte. Saio a correr pola noite durante a semán, é algún domingo pola mañán, pero costame mais facer o mismo circuito cando saio de dia que de noite.¿cal pode ser o motivo?
Procuro sair despois de hora e media de levantarme.
Tomo un par de pezas de froita.
Fago un quencemento mais largo que se fora de noite.
GRACIÑAS. Pensando Pensando Pensando
agradezco consellos. Guiño Guiño
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 16:50
Asunto: Re: diferencias noite e dia

EHEH... a mim acontece-me o contrário! Custa-me mais quando vou correr de noite!
Já pensei nisso, mas lembra-te que todos nós temos um ritmo bilógico diferente.
Quando estudava tinha um colega que passa as noites a estudar...quando era para exames. Eu por outro lado não conseguia estudar à noite apartir de determinada hora... tenho um companheiro de corridas que faz turnos de noite (TODA A NOITE) e de manhã, quando há corridas, está na linha de partida e admite, eu já o confirmei, que se sente melhor na prova...é verdade que não é um grande atleta... mas diz que se sente bem, terminada a prova, toma banho, come qualquer coisa e deita-se a dormir...

Por outro lado também se pode dar a questão de te, provavelmente, deitares tarde no sabado, convenhamos todos gostamos de dar uma "voltita" ... e não descasares tanto para domingo de manhã...

Um abraço

Igor
bardallas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/03/09
93 Carreiras
454 Mensaxes
O Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 17:48
Asunto: Re: diferencias noite e dia

A mi me pasa algo parecido. Yo creo que el organismo se acostumbra a un horario (en mi caso tambien por la noche) y cuando se cambia lo notamos. Yo suelo encontrarme mejor en un entreno a primera hora de la noche, después de madrugar y currar todo el día. que los domingos en que me levanto sin prisas y después de haber descansado bien.

O será que somos un poco crápulas...

Salud y kilómetros.

"Cuando no puedas correr, camina. Cuando no puedas caminar, usa el bastón. Pero nunca te detengas!". Madre Teresa de Calcuta.

bardallas.blogspot.com/
sochas

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/09/08
0 Carreiras
857 Mensaxes
Pobra do Caramiñal
Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 18:01
Asunto: Re: diferencias noite e dia

É como o dos buhos e as alondras. Hai xente que rinde mais pola tarde/noite e xente que rinde máis polas mañans.

Entrenando, estudiando...

Pincha para ver os meus albums Dándolle caña á bici...
AAV210

Novo foreiro
Novo foreiro
20/01/10
0 Carreiras
39 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 25 Xan 2010, 22:10
Asunto: Re: diferencias noite e dia

Iso pasame a min tamén, os días de entrenamento pola maña encóntrome case sen forzas..., o contrario que cando entreno pola tarde/noite...
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Xan 2010, 2:28
Asunto: Re: diferencias noite e dia

Fondón escribió:
::-k Hola a miña cuestión é a seguinte. Saio a correr pola noite durante a semán, é algún domingo pola mañán, pero costame mais facer o mismo circuito cando saio de dia que de noite.¿cal pode ser o motivo?
...


Pues, sin lugar a dudas, el motivo es.....la pereza.


Los grandes, salen muy temprano, de madrugada en su primera sesión. Por ejemplo, Gebrselassie sale a las 05:30 A.M......en ayunas!!!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos