Foros ›
Autor
Mensaxe
diego080782

Organización
Organización
28/11/08
0 Carreiras
993 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 14:19
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

moran escribió:
Sonibuho escribió:
A lo largo de esta semana colgaré fotos que estuve haciendo a lo largo del recorrido. Son casi 1200 (para que saliera todo el mundo) con lo que tengo que colgarlas en tres albumes de Picassa y lleva lo suyo.

Enhorabuena a todos lo sque, en este día frío y lluvioso habeis terminado.

Y a ver si os gustan las fotos

Aplauso Seguro que si amigo,un saludo Guiño


GRACIAS
A ver si salimos todos entonces jeje Sorriso
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 14:47
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Dende logo a organizacion non se merece mais que felicitacions, pois ofreceronnos unha carreira moi ben organizada en todolos aspectos. a miña nota para eles e un 10 rotundo. lastima que nas calles non houbese algo mais de xente animando, pero o dia non era o apropiado para sair da casa.
O recorrido, perfecto para facer unha boa marca.

A miña carreira, tamen perfecta para as miñas posibilidades. Tiña en mente estar entre 1:45 e 1:42 e finalmente polo me reloj 1:39:20. Moi contento co resultado, e sobre todo moito mais contento coas sensacions, pois terminei a carreira nun estado perfecto, e decir se tibese que dar outra volva mais non teria ningun problema en facelo. marqueime un ritmo dende o principio de 4:45 + ou - e mantiveno practicamente toda a carreira.

Pois nada, sin duda para o ano repetimos.
morfeo

Maratoniano
Maratoniano
14/06/09
0 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 15:16
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

corroseguro escribió:
Un 10 para la policía local por el control y corte total al trafico durante la carrera.Tambien favoreció mucho el discurrir de la carrera la climatología por lo que la ciudadanía no implicada se quedó en casa y así se evitó la habitual aglomeracion de personas y coches por dentro de la ciudad; tambien la no masificacion de corredores.
Buen trabajo de la Organizacion (¡ han tomado nota ! ) pero ya digo que el cierre al trafico del circuito y las consecuencias de la climatología han ayudado a evitar incidentes. Me alegro de que todo haya transcurrido correctamente. Aplauso


Macho, lo tuyo es de traca, donde todo el mundo ve la botella medio llena tú la ves medio vacía.
Resulta que ahora el responsable de que todo haya salido bien es la Policía Local.
Bueno el único no, tambien tiene su parte de mérito el meteorólogo Santiago Pemán que ha puesto la lluvia encima del mapa de Pontevedra para que la gente no saliese a pasear , ni en coche, ¡vamos que debió ser el diluvio universal!...
Seguramente los organizadores hayan tomado nota, pero no creo que se fuese gracias a tus comentarios de la carrera.

P.D. Rectificar es de sabios
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 15:19
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Super contento con esta carreira, por todo, pola organización, polo percorrido, polos amigos cos que atopei, polo ben que me saleu, pero sobre todo, por darlle na cara a eses profesionais de organizar carreiras que tanto falaron en contra desta....e de outras, eses que para eles todo é fácil; cortar o tráfico é fácil , facer percorridos perfectos é fácil, dar avituallamentos bos é fácil, ter duchas suficientes é fácil, todo é fácil e doado a hora de organizar probas sobre todo si chove e fai mal tempo, debe ser por iso que eles nunca organizan nin fan nada, demasiado fácil, falar tamén, iso é o máis fácil de todo e daselle ben, menos para decir que eles botan unha man si fai falla.....(aquí tiña que ir uns insultos -papaostias-...pero son moi educado)
serafin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/04/08
0 Carreiras
96 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 15:37
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Pola miña parte a organizacion foi moi boa e a pesar do frio a participacion foi bastante alta.
En canto a miña carreira teño que dicir que foi decepcionante, a pesar de ter moitas ganas despois do bo resultado en vigo unha seman antes, retireime os vinte minutos por problemas gastricos que levo arrastrando dende mediados da seman, volvereino a intentar na seguinte edicion.
Moitas gracias e animo a todos.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 16:06
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Sonibuho muchas gracias por llevar el trabajo de sacar las fotos y despues compartirlas con todos los foreros. Esperaremos para verlas ansiosamente. Saludos y otra vez gracias por todo.

Saludos a tod@s.
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 16:13
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Gracias Sr Touza: gracias por ofrecernos la posibilidad de disfrutar de lo que mas nos gusta: correr.

Le doy un 9,5 a esta carrera (hay que dejar un margen de mejora).

Tenía una pequeña espina clavada con esta media, pues en las 2 últimas ediciones no me salieron buenas carreras, así que deuda zanjada (2º mejor marca), me quede muy contento con todo en general, el recorrido, la agilidad en la entrega del avituallamiento final, una bolsa por corredor y listo, así de fácil, nadie se lleva más que nadie; rapido y sin colas; las duchas con agua caliente se agradecian, sobre todo por el frio que hacía, la entrada en meta por la pista de atletismo: magnifico final; a pesar de lo que se dice del público, a mi me pareció que había bastante gente animando, teniendo en cuenta el día que hacía, en unas zonas más que en otras, pero en general bien.

Mucho forero (no pongo nombres para no olvidarme de nadie), un saludo especial y una alegría ver a una representación del CAR Santiago..

Espero y deseo que el próximo año podamos volver a disfrutar de este recorrido.
Un saludo

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 16:24
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Bailar Y para colmo gano el Pontevedra.... Bailar

Satisfecho Si señor una boa carreira.... Satisfecho

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
471 Carreiras
3677 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 16:55
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Felicitar entón a organización por recuperar a Media de Pontevedra, e polo que comentades, en liñas xerais moi ben.
Así que ogallá que para o ano poidan facela na que era a sua fecha habitual a primeiros de Outubro, para que non teñamos tanta masificación de medias xuntas.
corvo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/05/07
100 Carreiras
1773 Mensaxes
Viana do Bolo
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 18:03
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

A miña carreira podese decir que non non foi boa, pero terminein mellor do esperado.
Empezaba o día frío e chuvioso, polo que non apetecia nada sair a correr. Co tempo xusto estirein un pouco , unhas cantas carreiriñas e para a saída onde puden saludar a Domarco, Xabi, Lois.. bueno, e uns cantos máis.
Onte tocaba a estratexia contraria a Vigo, sair forte e terminar .. como se poida Muerto . O km1 a 3.48 e xa me notaba cansado, despois do primeiro xiro de 180 grados xa vin que ese non era o meu lugar e decidin manter o meu ritmo ata que me alcanzase un grupo de ritmo mási "levadeiro". Ata o km7 foi un continuo ver pasar colegas (Carlos, German, Javier...) que me animaban a seguir con eles ó que as miñas pernas decian que.. Nono .
Na primeira subiada engancheime a Gallego e outro corredor pero quedeime na baixada, donde me alcanzou Lois que me animou a seguir... aguantein como puden no cuarteto , que non daba pa máis.
A última subida fixena motivado por baixar de 1h 29, pero o chegar o estadio.. Muro sorpresa... o último km estaba mal marcado e por pouco fixen sub 1h 30
xoseavion

Maratoniano
Maratoniano
22/06/09
0 Carreiras
262 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 19:43
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

A miña carreira non foi de todo mala tendo en conta que é a primeira media maratón da tempada. ao final 1:31:36, a case 3 min da miña mellor marca (A coruña 21). Felicidades a tod@s os que rematastes a carreira, especialmente aos que compartistes algún Km comigo.
A organización daríalle un 8. Motivos: Creo que é a primeira carreira (levo unhas 20) na que non dan camiseta conmemorativa. Non deron bebidas isotónicas a pesar de cobrar 12 € de inscripción. O resto, perfecto.
dulcamara

Novo foreiro
Novo foreiro
15/09/08
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 19:54
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Organización, avituallamientos, gente que aplaudió, atletas, voluntarios, policía, gente que no aplaudió, pero estuvo, todo, todo incluso lo que me olvide, 9.9, o sea caralludo. Lo malo es que para el año que viene superarlo será dificil, pero tambien lo conseguiremos. Enhorabuena a todos. La zona entre el catastro y el final de la calle Real, insuperable, y de la entrada a meta mejor imposible. En fin todo son parabienes por mi parte. Incluso hubo guardería.
Corroseguro, hay que ser mas positivo, que a veces da la impresión (se que no es cierto) de que quieres que salga mal. Saludos a todos.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 20:06
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

xoseavion escribió:
A miña carreira non foi de todo mala tendo en conta que é a primeira media maratón da tempada. ao final 1:31:36, a case 3 min da miña mellor marca (A coruña 21). Felicidades a tod@s os que rematastes a carreira, especialmente aos que compartistes algún Km comigo.
A organización daríalle un 8. Motivos: Creo que é a primeira carreira (levo unhas 20) na que non dan camiseta conmemorativa. Non deron bebidas isotónicas a pesar de cobrar 12 € de inscripción. O resto, perfecto.
Si que deron camiseta, e ademais tecnica e moi bonita. No meu caso o peor e que o tipo que ma entregou equivocouse e doume unha M en vez de unha L co cal..........como si non ma desen.
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 20:09
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Excelente a carreira de onte en Pontevedra, non creo que a climatoloxía deslucira o máis mínimo o espectáculo, todo o contrario engrandece ainda máis este deporte. Non podo calificar con menos que un sobresainte esta medio maratón, a cal lle auguro un moi bo futuro (aposto a que para o ano triplicase o número de corredores).
Felicito a todos os cambadeses (tamén os de Marín, JAVI) que onte pasamos un bo dia. Excente a carreira de YAYO que despois da Maratón de New York, demostrou o seu momento de forma con 1h:17. Idem a PILDO que empeza a coller a forma tras unha larga lesión 1H:19. TITOFLIS que con unha progresión impresionante 1H:34 demostra que poderá baixar de 3H:30 na Maraton de Barcelona. Tempazo de Borja Botana, algo máis de 12 minutos, lástima que sexa en 3 Km e logo se retirara. Tranquilo non eres o primeiro que lle ocurre esto, unha retirada a tempo é unha vitoria. Boa carrreira de IÑIGO, que tanto lle da correr un 5 mil que un IRONMAN, en canto colle a marcheta no para. Impresionante do meu amigo e compañeiro de equipo de triatlón Miguel Daporta, cada carreira que fai mellora o tempo 1H:17. Tamén moi contento coa miña carreira xa que non pensaba baixar de 1h:24 e ao final foron 1H:21 acabando forte os últimos 5 km.
Ánimos para XAVI, que falei con el en carreira e tamén ao final, onde me ensinou a terrible ferida que tiña no talón, coidate. E para OLIVEIRA e XOIXE, decirlle que quedan duas prazas libres na "fregoneta".[b] Sorriso
Pache

Maratoniano
Maratoniano
3/10/06
0 Carreiras
797 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 30 Nov 2009, 21:51
Asunto: Re: Medio Maratón de Pontevedra 2009

Para mi gusto una carrera muy bonita y bien organizada, con un despliegue impresionante de voluntarios y policía local, mucha animación dadas las circunstancias y con gran participación. Enhorabuena a todos los que allí estuvieron de alguna u otra forma!!

El único "pero" que le pongo es que no había alfombrilla de salida para aquellos amantes de las estadísticas y sobre todo para los que la tomamos con retraso... Avergoñado

Y en cuanto a mi carrera...pues eso, me despisté y llegué tarde a la salida Muro . Cuando sonó el disparo yo aún estaba cogiendo el dorsal, así que el resto fue un poco estrambótico Payaso ...quitándome el chandal allí mismo y dejarlo por ahí tirado (luego no lo encontraba), poniendo el chip y corriendo con un pie descalzo...después llegar a la salida y ya los operarios desmontando el chiringuito Abraiado , preguntar por dónde se iba... Disimulando .
En fin, me tomaron por majadero Mr. Green Payaso , pero conste que no fui el único en llegar tarde, otro del Atl. Porriño también llegó con retraso a quien aprovecho para mandar un saludo (jeje, ahí van los últimos nos decían...).

Una vez contacté con el grupo ya me lo tomé con calma y a disfrutar Moi feliz . Un placer saludar a varios foreros en el transcurso de la prueba, conocer al gran Banderas (qué grande este tipo, la alegría de la carrera en persona Aplauso ) y compartir el tramo final con otro ilustre del CARMarisqueiro Mincha

Y felicitar a Ezeq, Beauvais y todos aquellos que hicieron marca, pues aunque el circuito era bueno la climatología fue horrible Avergonzado .

Ah, y gracias por los ánimos de la gente, en especial la que estaba en el puente y que se empeñaba en animarme como si fuese de Portugal, jaja Ríndose .

Espero ser puntual en Ferrol Chupete .

Saludos Molón

El corredor anteriormente conocido como Runnervago.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos