Foros ›
entrenamento para principiantes
Foros de debate / Entrenamientos y técnica
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 21:00
Asunto: entrenamento para principiantes

Hola a todos. teño 31 anos, mido 170 e peso 68 k, levo case 2 anos saíndo a correr 1 ou 2 veces por semana uns 8km, fixen x 1ª vez a carreira pedestre popular de santiago e marquei 56' (poño esto para q vos fagaders unha idea aproximada da miña forma física).

dende fai 2 meses empecei a entrenar algo máis metódicamente, por motivos de horario corro á semana 2 días 8km tras un lixeirísimo almorzo antes de empezar a traballar (sen síntomas de fatiga, aguxetas,etc) ó rematar como algo de fruta e zumo e 1 hora despois algún sandwich ou ensalada. o fin de semana corro 10km en 46' + ou -, pero esta semana subín a 13 e fixen 1:02'

tamén vou ó ximnasio un parr de días, pero non traballo a perna.

quixera q me recomendárades algún plan de entrenamento básico para empezar algo en serio a mellorar o rendemento. lin no foro cousas como series, costas e demáis, pero non concretan nada e mirando por internet hai infinidade de plans e non sei x cal decidirme.

grazas
Bekeleblanco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/08
0 Carreiras
361 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 26 Xuñ 2009, 22:46
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Eu empezaria a facer costas, para gañar potencia:
Este plan cumple esas caracteristicas: www.sportlife.es/front...0553180010

Entre os dous plans tomariame 3 semanas de trote

Despois iria a runners e buscaria un plan de 10 km, por exemplo de 45 min.

www.runners.es

Un saudo
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 7:52
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Hola HARUKY, en primeiro lugar, benvido!;
Nos plans de entreno tes sobre todo que empezar despacio, sen presas, as costas poden ser boas... pero ó seu tempo, primeiro tes que preparar a musculatura, e para iso sería vo que fagas os trotes por terreo variado, con costas arriba, abaixo...
Nestes "primeiros pasos" é interesante que fagas trotes a ritmo de entre 8 e 10 kms durantea semana e nos findes tentes chegar ata os 14 kms.
Por norma deberías rematar TODOS os adestramentos cunha sesión de estiramentos e, FUNDAMENTAL, facer 6-8 rectas de uns 80 mts correndo rápido,( dentro das tuas posibilidades).
Cando vexas que melloras, podes engadir pequemos cambios de ritmo con aceleracións dentro dos propios trotes, por exemplo, cada 5 minutos de trote, facer 100 mts un chisco mais rápido... e continuar ó ritmo anterior...
Sorte e unha forte aperta;
Pedro

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 10:14
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Anda Pedro! eso es exactamente lo que yo hago...
... aunque me gustaría que me explicaseis mejor lo de las rectas al final, a qué ritmo, cuánto para recuperar... y para qué se debe hacer. Gracias.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 11:42
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Hola PIPE, pues nada, yo te hablo por experiencia personal, y lo que mi entrenador me manda...
Las rectas se hacen para "desentumecer" las piernas, después de un trote a ritmo más tranquilo, con estas rectas ganamos amplitud de zancada, algo de velocidad y mejor técnica de carrera... en una palabra: CHISPA.
Las rectas pueden ser de unos 80-100 mts al 85%, pero en progresión y terminando FUERTE, procurando correr con amplitud y buena zancada, braceando bien...
La recuperación, pues aprox. 1 minuto

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 30 Xuñ 2009, 11:51
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Gracias Peter.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
haruki

Novo foreiro
Novo foreiro
26/06/09
0 Carreiras
26 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 04 Xul 2009, 19:28
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

gracias polas respostas.
nos enlaces hai moito material, algún non está moi desarrollado, pero é mías q suficiente para empezar

Pedro Nimo, gracias tamén polo teus consellos, pero creo q xa teño aprte do camiño andado, o 1º ano fixen o rodaxe para correr ritmo, acabod e usar a calculadora e ando en 13'5km hora en 10km e 13kmh no percorrido de 13, esta última vez baixei a 59'20s. a verdade e q nestes "entrenamentos" vou a bastante intensidade, non a tope, pero sí apretando bastante e sí, coido moito estirar despois, pero o percorrido totalmente x asfalto déixame os xemelgos bastante cargados x 2 días e eso q estiro o q podo e o calzado paréceme moi cómodo e amortiguado.

o q saquei en limpo dos enlaces é q correndo como corro 3 días dedicar 1 en exclusivo a series en costas. xa fixen o 1º e foi bastante duro, sobre todo quedoume moi cargado o isquiotibial, debe ser pola falta de costume da costa abaixo
pentatleta

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/02/09
0 Carreiras
624 Mensaxes
A Mariña
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 0:53
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

haruki, empieza sin prisa pero sin pausa, tal como dice el refran y de momento no te preocupes por planes de entreno, esos vendran despues un saludo y dar brasa.
Animo veras como progresas.

www.cristobalrodriguez.es.tl
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 07 Xul 2009, 16:00
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Ánimo ARUKY, dalle caña e fai o mais intelixente... escoita ó teu corpo!!!. Moita sorte e dalle caña. Unha aperta

3&Run C/ Restollal n35 bajo
Trainner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/08/09
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 12 Ago 2009, 14:25
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

la sujerencias no estan mal, pero cada uno es un mundo y cada dia diferente...así que sigo pensando que lo mejor en esos casos es buscar ayuda de un profesional de educación fisica que te puede orientar individualmente de acurdo con tus reales objetivos, tu vida cotidiana y otros factores cambiantes que siempre impiden que se cumplan los "planes de revistas" de manera adecuada.

Un saludoy mucho ánimo!!
manuelvarela

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/09
10 Carreiras
18 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 14 Out 2009, 13:28
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

boas tardes compañeiros
este ano quero practicar a fonfo atletismo,pero non sei como empezar
lebo 6 meses corendo 2 dias a sema unha media hora
pero esta sema entrenei 5 dias cunha media de 5 kilometros
o luns fun correr a miña primeira carreira
foron 10 kilometros,dos cales 6 foron subidas(das boas boas)
fixen un tempo de 44 minutos,pero podria baixalo xe non fora por molestias musculares
que opinion tedes.que clase de entrenamento me aconsellades
Trainner

Foreiro infantil
Foreiro infantil
12/08/09
0 Carreiras
103 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Out 2009, 19:06
Asunto: Re: entrenamento para principiantes

Pues 44 enl primea entrenando 2 veces por semana es espetacular!

y no creas que el resultado tiene algo que ver con los 5 dias que entrenaste esta semana que lo de correr no es como un examen al que se estudia los dias anteriores...

En donde vives? donde entrenas? ue edad tienes?

änimo y aer si te ayudamos a ir a más!!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos